SERWIS KOMPUTEROWY PABIANICE
pomoc 24h/7, helpdesk, outsourcing
Helpdesk jest pierwszą linią pomocy i wsparcia codziennej pracy użytkowników systemu informatycznego oraz opieki nad sprzętem komputerowym i urządzeniami peryferyjnymi. Wspieramy dynamiczny rozwój Państwa firmy. W ramach wsparcia IT zapewniamy ciągłość pracy, skuteczną i szybką reakcję na zgłoszenia, bezpieczeństwo danych oraz kompetentne doradztwo w obszarze IT i rozwój infrastruktury informatycznej zgodnie z potrzebami Państwa firmy.
Świadczymy kompleksowy serwis komputerowy obejmujący osoby prywatne oraz firmy na terenie całej Polski z dojazdem do klienta. Specjalizujemy się w serwisie oraz naprawie większości marek komputerów stacjonarnych, laptopów i tabletów. Każda zgłoszona awaria jest rozwiązywana całodobowo siedem dni w tygodniu w domu, lokalu bądź firmie klienta. W przypadku, gdy naprawa nie może odbyć się na miejscu zgłoszenia, sprzęt jest pobierany do naszego serwisu komputerowego.
Nasze usługi w tym zakresie obejmują najczęściej pełne wsparcie użytkownika końcowego, administrację sieciami LAN/WAN, infrastrukturą serwerową i infrastrukturą bezpieczeństwa, a także zarządzanie procesami IT zgodnie z dobrymi praktykami i najnowszymi zaleceniami oraz uzgodnionymi parametrami SLA. E-Solutions świadczy również usługi związane z zaawansowanymi systemami serwerowymi, macierzowymi i bazodanowymi.
Prosimy pobrać poniższe oprogramowanie, które umożliwi nam nawiązanie połączenia z Państwa komputerem i szybkie rozwiązanie problemów. Usługa zdalnej pomocy technicznej jest dostępna wyłącznie dla klientów E-Solutions.
Nasz helpdesk to:
⦁ zdalna pomoc w rozwiązywaniu problemów z komputerem
⦁ szybka reakcja na problem
⦁ niskie koszty
⦁ minimalny czas nieplanowanych przestojów
⦁ proste rozwiązanie – jedynym wymogiem technicznym jest dostęp do Internetu
Jesteś zainteresowany naszą ofertą